tirsdag 3. februar 2009

BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing

2 kommentarer:

  1. Heisann Thea på Tur,- m/fler,- denne gangen Mexico.

    Fikk linken av pappa, som vel er, og følger med videre. Fint at dere kom vel fram, lever morsomt.
    Jeg er så pass faglig orientert jeg da, at jeg er interessert i om feltarbeidet skal være innenfor antropologi, økonomi, landbruk ...eller...?, - og hva slags metode skal dere bruke..?

    Dans masse, spis frukt og snakk spansk der enda lengre vest i verden. Selv står jeg på farten til Bergen, atskillig våtere og kaldere (snø), - på kurs som danseinstruktør - men ikke salza, - dessverre.Det får bli masse frukt.

    Klemmmmmmmmmmmmmm fra tigertanta.

    SvarSlett
  2. hei hei tante tove!
    Jeg koser meg masse i Oaxaca, vi koser oss i varmen! Vi har hatt mange intervjuer allerede med forskjellige organisasjoner. Feltarbeidet vaart er litt vanskelig aa sette innenfor et fag, men det er innenfor utviklingsstudier. Vaar oppgave er om smaabonder og matsikkerhet saa kan jo si innenfor landbruk. Metoden vi bruker er intervjuer og observasjon og saa skal vi skrive en stor oppgave naar vi er tilbake i Norge igjen.

    Jeg spiser masse frukt og selvfolgelig tortilla og bonner til det meste!
    Hvordan har du det hjemme? Hva er du danseinstruktor i??

    masse varme klemmer fra Thea til tiger tante!:)
    PS. provde aa sende deg linken til bloggen til din mail, men den var kanskje ikke den riktige? Kanskje du kan sende meg den?

    SvarSlett