fredag 6. februar 2009

Oaxaca

Hei folkens!
na har vi kommet oss til Oaxaca og har starta pa arbeidet for fullt :)
har hatt moter, og ogsa hatt et intervju i dag.
pa sondag komme laereren var, og hun skal folge gruppene i noen dager for a obsrevere arbeidet vart.
Byen Oaxaca er fantastisk, veldig koselig og oversiktelig, med mange muligheter.
Og vi bor topp! sammen med den andre gruppa har vi 4 rom som har et greit kjokken i midten.
skal prove a oppdatere med mer bilder etterhvert. Men dagene er hektiske.
Sola skinner og alt er bra :)

4 kommentarer:

  1. hei AK - Det er kjekt å høre fra dere, og at alt er bare bra. Pass godt på hva du spiser, så du slipper å få magesjau. I Oslo går folk på ski i Frognerparken, så nå er vinteren kommet for fullt. Misunner dere som har sol og fint vær. legg gjerne inn flere bilder fra Oaxaca. Jeg fant byen på Google-map, og det så meget fint ut der. Kos dere. Hilsen Knut O

    SvarSlett
  2. Hei! Goy aa lese at dere har det bra, og lykke til med feltarbeidet. Haaper det kommer til aa gaa bra... goy igrunn?? Synes du ikke?? Her i Tanzania er det ogsaa bra, og vi er godt i gang med arbeidet. Hadde to smaa intervjuer i dag, og to til i morgen :)
    Gleder meg til aa hore om turen deres naar vi kommer trygt tilbake til norge. HILS!

    SvarSlett
  3. heihei!!! endelig har jeg fått att meg turen innom siden deres og det høres kjempe spennende ut. Her hjemme er det vinter med minus grader og masse snø!!! så jeg kan tenke meg dere koser dere godt i varmen.

    Lykke til med prosjektet deres.
    glad i deg mona.
    vivian

    SvarSlett
  4. Så bra at alt er bra, kos deg masse Anne Kristine og spis litt papaya for meg;)Te quiero
    Klem fra Nora

    SvarSlett